llindhlm fashion my way.

Lovely

Kategori: Fashion and style


Jag tycker att de här klänningarna är så himla snygga! Skapelsen från Stella Mccartney ser kanske inte ut att vara mycket för världen, men lite på mig. Det är den. Har falltit jättemycket för beiga/kitt färgade plagg med svarta detaljer (samt viceversa) på senaste tiden. Dessa är alltså inga undantag. Alla klänningar har också lite transparenta detaljer som är supersnygga. Mums! Dock kostar alla alldeles för mycket för mig och min lilla ekonomi, men det är inte förbjudet att drömma ltie. ♥



Edit - Efter att ha suttit och glott på dessa underbaringar i stort sett hela dagen så inser jag hur mycket jag tycker om skapelsen av Marc Jacobs. Underbar. Transparent, lite "lack/läder" detaljer samt det hålstickade. UNDERBART!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: