llindhlm fashion my way.

in my office

Kategori: Everyday chat

Tjolahopp!
Nu sitter jag på kontoret och har precis jobbat undan alla "morgonrutiner".
Nu väntar allt annat.
Jag satt nyss och försökte räkna lite på kontot. Vart försvinner pengarna?
Det är så hemskt att man nästan är pank fast lönen kom för ungefär en vecka sedan. Bjuder på en liten bild på mig sittandes på kontoret.
Jag har kameran + sladd i väskan idag så kanske blir det fler foton från dagen ;D

Jag bokade nyss in mig på en utbildning i Uppsala som jag ska iväg på den 15/9. Det är en utbildning man måste gå för att få certifiering för att få registrera bilar osånt. Lite svårt att förklara men det ska bli spännande iallafall.  Det fanns lite olika dagar och städer att välja mellan men tyckte det lät lättast att ta sig till Uppsala och den 15e blev bra då alla semester tider är över då. :)

Jag längtar som en liten gök tills mitt paket från H&M kommer. I det finns tre skinnjackor och två skinnklänningar. Får se om jag ska skicka tillbaka eller om jag ska sälja det jag inte ska ha själv :) hihi. Kram så länge. Skriver mer sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: