llindhlm fashion my way.

En viktig dag väntar

Kategori: Everyday chat

Godkväll. Klockan är som ni ser ganska sent och egentligen borde jag redan sova, men man gör oftast inte saker som man egentligen borde, eller  hur?

Idag har det varit en riktig chilldag, det blev lite pizzamys hos mamma & co på eftermiddagen, lite film&tvmys här hemma hos mig nu på kvällen osv. Jag har alltså praktiskt taget inte gjort ett skit. Tagit det lugnt, ätit lite glass och bloggat lite. Underbart. Hoppas att det kommer fler sådana här dagar! :)

Imorgon är det dags för jobb igen, det är en viktig dag imorgon. Imorgon ska jag nämligen för första gången styra hela Sollentunaverksamheten SJÄLV. Imorgon har Bertih & Kjell åkt till Spanien och jag måste fixa allting helt själv. Min upplärningstid är över, det är nu dags för mig att testa mina egna vingar. Sköta allting själv. Spännande!

Jag såg nyss en jäkligt dålig film, kommer inte ens ihåg vad den hette men det var 21.00 filmen på 3an iallafall. Den handlade om en skilsmässoadvokat och en pengakåt kärring. Catherine Zeta Jones spelade då pengafreaket och George Clooney advokaten. Det var som upplagt för att lyckas men ändå så tyckte jag filmen var en flopp, endå kunde jag inte sluta titta, men så brukar det ju vara.


Just nu väntar jag på att bli riktigt trött så jag kan sova, jag har aldrig varit riktigt bra på att somna. Har alltid legat och vridit och vänt på mig, tänkt för mycket och slappnat av för lite. I 18 års tid har min mamma fått tjata:  Försök slappna av bara! Tänk inte på något särskilt så somnar du snart. Nu har jag ingen mamma här som kan tjata så då får bloggen hjälpa mig på traven.

Vill ni förresten se allt det fina jag beställde från H&M idag? Jag har inte orkat installera picasa eller photoshop på min lappis än så det blir inga coola kollage, men ni kan få vanliga hederliga rektangulära bilder om ni vill :D? Ja, vänta lite så kommer de, hej så länge :)

Update - Nej, ni får inte se mina härliga inköp idag. Orkar inte med tråkiga bilduppladdningar och vill hellre visa er kläderna i deras rätta glans så vänta tills imorgon är ni snälla :) PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: