llindhlm fashion my way.

Bästa helgen

Kategori: Everyday chat

Hej kära läsare.
Inte världens bästa uppdatering under helgen, men det är ett gott tecken. Jag har ett liv. hihi.
Det här har iallafall varit den bästa helgen på länge. Jag känner mig som en helt ny person just nu.
Har lyckats få stressa ner ordentligt samt lyckats slappna av den här helgen vilket är otroligt bra.

Jag har nämligen lyckats bli ett riktigt stressvrak. Tillexempel så glömde jag bort/hann inte lägga i P (automatlåda) när jag skulle tanka häromdagen. Vilket resulterade i att bilen rullade iväg och jag sprang som en galning efter för att få stopp på den. Ett annat exempel är att jag blåser fram i typ 90 på 50-väg utan att ens märka att det går för fort. Dessutom har jag en otrolig smärta i bröstet som jag tror är stressrelaterad. Ja. Ni ser. Lugn och ro är en riktig bristvara, tyvärr. Måste bli ändring på det här.

Iallfall. Här kommer min helg i korta drag:

Fredag: Slutade jobba kl.18 och skyndade mig hem till Enköping. Stressade iväg till ICA och inhandlade chips och lite läsk. Sa hejdå till mamma & familjen som skulle till Finland. Åkte ut till Aspö och Oscars sommarstuga där Jasmine, Emma, Oscar, Erik & Simon så snällt väntade på mig. Det blev kräftskiva och en riktigt lyckad sådan. Jasmine & co hade varit jätteduktiga och fixat allt jättebra :) Vi sov i stugan och det var mysigt.

Lördag: Vaknade upp och tog en tur i Oscars båt. Det blåste som tusan. Men det var riktigt roligt :D
När vi kom hem åkte jag och Jasmine till Sollentuna och hämtade hennes lilla bil :)
På kvällen åkte jag hem till mamma och lämnade lite saker, Emma kom förbi och vi bestämde att vi skulle gå på bio kl 18. Det blev the proposal (GRYM!) efter det blev det mcdonalds och glass och sen hem o mysa till film och chips :)

Söndag: Sov tills jag vaknade (det var veckor sedan sist) och låg kvar i soffan enda till tre och åt godis och drack cola framför film :) Åkte sedan hem till mig och tvättade och jobbade med Pernillas hemsida. Kollade på privileged och åkte hit till mamma igen. Nu ligger jag i min "säng" och tittat på Failure to launch. Ska snart sova. Klockan är 21.24. Ååååh ge mig fler sådana här dagar. Wonderful.

Puss o. hej.

Kommentarer

  • simone säger:

    Sv: Helgen har varit toppen! Inte fullt så upptagen som din, (harregud, får du någon vila?) :)

    2009-08-30 | 22:51:46
    Bloggadress: http://fattybom.blogg.se/
  • Laila säger:

    Tack för din kommentar gumman =)

    2009-08-30 | 23:32:07
    Bloggadress: http://Lailaaziz.se
  • Viktoriae.blogg.se - En må bra blogg om självkänsla och positivt tänkande säger:

    Sv: hej hej! Runt omkring torsdag så kommer jag att börja tävlingen om min "blok" hihi =)



    Ojdå! Ja du måste ju lugna ner dig, du verkar onekligen stressad tjejen :(

    2009-08-31 | 10:26:50
    Bloggadress: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här: