llindhlm fashion my way.

Avsaknad av saknad

Kategori: Everyday chat

Ja, rubriken är komplicerad.
Mitt liv är ganska komplicerat.
På senaste tiden har jag kännt att jag inte saknar folk på samma sätt som jag har gjort förut.
Jag saknar inte några vänner, även fast jag inte har träffat många av dem på jättelänge, jag saknar inte min pappa, jag saknar inte klassen, inte skolan, jag saknar inte någonting känns det som. Verkligen ingenting. Någon som jag däremot kommer sakna är en person som slutar på jobbet ganska snart, fan. fan. fan. Det känns inte roligt.

Jag tror att anledningen till att jag inte hinner bry mig om folk längre är att jag jobbar så mycket som jag gör och så fort jag inte jobbar så tänker jag ändå på jobbet hela tiden. Det är alltid så mycket att hålla reda på, så mycket man ska komma ihåg osv. Nu sitter jag dessutom med Sollentuna-butiken i mina händer, det kallar vi ansvar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: