llindhlm fashion my way.

Samma klänning

Kategori: Right from my mind

En sak som nästan är en utav de absolut värsta sakerna jag vet är att komma till ett ställe (krogen, skolan, möta någon på h&m eller på någon hemmafest) och inse att någon har likadan klänning, tröja eller nästan identisk matchning som en själv.
Det tål dock att poängtera att jag inte bryr mig och denna är min kompis eller något annan jag gillar. Då får de mer än gärna ha lika klänning.

Skulle däremot min snygga klänning sitta på någon hemsk person som jag inte gillar, kanske till och med min ärkefiende så skulle hela dagen vara förstörd. Det är nästan så att man skulle förneka att man hade ett likadant klädesplagg som denna person ifall det hände. Sån är iallafall jag. Jag kan tycka att något är skitsnyggt tills jag ser fel person i plagget. Då är det hejdå.

Haha visst är det roligt vilka tankar man har :P?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: