llindhlm fashion my way.

Hårfärgning

Kategori: Beauty



Jag färgade nyss håret, testade Schwarskopfs nya "Coloriste 10 min" i nyansen Naturbrun.
Jag blev nöjd, var väl egentligen inte ute efter någon färgskillnad utan mer lite jämnare nyans, mindre utväxt, lite mer glans och själva feelingen av nyfärgat hår ; )

Jag tycker iallafall att den här hårfärgen var bra, jag tyckte det verkade smidigt med appliceringskammen fast mamma gillade den inte :P
Kan ju nämna att det var lite mindre i också än det brukar, det brukar alltid vara precis lagom för mig med en förpackning men det här blev nästan lite knappt.

Men det är ju himla smidigt iallafall att bara behöva sitta i 10 minuter. Efterbehandlingen är också jättebra och gör håret till silke :)


Före & Efter




Kommentarer


Kommentera inlägget här: