llindhlm fashion my way.

Vad har du för stil ?

Kategori: Fashion and style

Jag älskar kläder.
Åh, kläder är det bästa jag vet.

Jag har jättesvårt för att säga vad jag har för stil.
Min stil skiftar så oerhört mycket från dag till dag, eller egentligen är det väl mer humörpåverkat.
Tex kan jag ena dagen lyssna på Clawfinger dygner runt, bära helsvart, nitbälten osv.
Och nästa dag tralla med James Blunt och glida fram i blommiga kjolar.

Det är jättesvårt när folk undrar vad man har för klädstil, för hur ska man kunna beskriva det :)?
En människas klädstil är något unikt <3

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Oj, jag är nog precis som du! Ena dagen kan jag gå omkring i ett par kläder och sedan nästa dag så ser jag helt annorlunda ut! Men det kan vara skönt det med!

    2008-09-13 | 22:55:38
    Bloggadress: http://sundancekidd.blogg.se/

Kommentera inlägget här: