llindhlm fashion my way.

Linda om höstens trender.

Kategori: Fashion and style

Här är listan på höstens trender som människor har svarat på, jag har velat vänta ett tag in på hösten och nu känner jag att jag kan uttala mig om saken :)

1. Spets
- Hm, ja! Dock inte att en tröja är helt transparent¨, men spetsärmar och detaljer är helt rätt.

2. Höga Stövlar - Ja, antingen höga stövlar eller stövletter. Är less på allt där mittimellan.
Däremot tycker jag fortfarande att de mellanlånga stövlarna från förra vintern sitter som smäck med ett par jeans!

3. Vadlånga kjolar - Inte ännu iallafall. Har inte funnit någon hitills som fallit mig i smaken. Men själva principen med vadlånga kjolar tror jag på.

4. Baggy Jeans - Tack snälla. Den som hittar ett par baggy jeans som sitter snyggt på mig är guld värd. Kom igen! Jag vill så gärna vara baggy.

5. Det dressade modet - Yes, det är mitt nr.1 i höst.

6. Kilklackar - nej, vi låter det vara tills i sommar. Kilklackarna får stanna inne.

7. Capen - jaaaa! (punkt)

8. Leopardmönstrat - neeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Jag kommer aldrig mer klä i något som har leopardmöstrat. Det är så dött och över för min del.

9. Kappor i glada färger - Åh ja! Jag har min illgröna i garderoben och skulle mer än gärna byta ut de resterande svarta mot färgklickar :D

10. Rutigt - Yes box. Rutigt i all dess ära!
 
11. Väst
- Den kör jag stenhårt på. Västen på och outfitten är räddad.  

12. Huvudbonader - Sorgligt nog klippte jag mig nyligen och det känns som om det rök alltförmycket. skulle jag ha mitt "långa" hår kvar så skulle jag verkligen använda både mössor och hattar i alla dess former. Men nu så känns det bara som jag är typ flint.. Mysko.

Kommentarer

  • Brunetten Sanna E säger:

    ååh vad kul att höra!!! :D



    Jaa jag ska berätta imorrn hur bra den var :D

    2008-09-27 | 17:25:17
    Bloggadress: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: