llindhlm fashion my way.

Hos Simon.

Kategori: Allmänt.

Jag är en mästare på att skjuta upp saker.
Idag hade jag bestämt att på dirren efter historian skulle jag hem och städa. Inget annat.
Mitt rum ser ut som jag vet inte vad så jag skulle verkligen hem o städa!

Men sen så saknade jag Simon så mycket så jag följde med honom hem efter skolan istället. Det är jättemysigt <3 :D

Jag ska ta 20.10 bussen hem så jag är hemma ungefär kvart i nio. Då är det bara hem o sova. Imorgon kl 7 hämtar morfar mig och skjutsar mig till skolan. Kl 8 har vi vårt första rådgivarmöte! :) Spännande.

Jag är VD och det märks måste jag väl säga ;D Ordning och reda är något jag lever efter. Till skillnad från Filip tex ;P

Pratade på tal om det nyss med Filip som hade uppkörning igår. Han kuggade sorgligt nog på järnvägskorsningar. Hade inte varit tillräckligt uppmärksam : / Dessutom var han sjuk så det var inte säkert att han skulle kunna komma till mötet imorgon! Men vi får se hur det blir : D

Tjoo :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: