llindhlm fashion my way.

hormail.com

Kategori: Right from my mind

Haha, hur många har inte råkat skriva hormail istället för hotmail? Jag har gjort det hundra gånger, skriver aldrig fel annars men just på det ;D Det är liksom som om det vore meningen att glida på r-tangenten isället för T ;D HAHA!

Iallafall, min hormail är [email protected]




Jag är besviken. Besviken på hur kristall-utdelningen blev igår! Liksom.

Årets humorprogram? Knappast att det är Mia och Klara iallafall!
Skulle gärna sett Parlamentet eller 100 höjdare ta hem den där.
Även årets dokumentär-program tycker jag är en helt ovärdig vinnare.
Klass 9a på SVT vann  istället för tex. favoriten Sjukhuset på tv3.

Men men, det är väl så det är? Jag tycker aldrig att det går rätt till i någon prisutdelning.
Vare sig tv-kristallen är priset eller ngt annat.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Mia och klara är ju lätt roligast! håller med om att inte klass 9a borde ha vunnit, men tycker inte heller att sjukhuset skulle gjort det ;P

    2008-09-09 | 18:41:40
    Bloggadress: http://askalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: