llindhlm fashion my way.

Förbannade mig.

Kategori: Allmänt.

Gissa vad :(
Jag har så himla ont i ena skuldran, har sträckt mig nog. Det gör jätteont. Dessutom har jag en spricka i foten känns det som. Det gör jätteont, jag har mina svarta stövlar idag, det är lite varmt i dom. Det är strl. 40 och dom är som båtar!! Enda skorna som jag har den storleken på och jag har fyllt ut dom med gråa ullstrumpor. Det är gaanska så varmt ;P




Och vet ni en bra sak. Vi lever fortfarande! :) Alla ni som trodde att jorden skulle gå under idag, än verkar det inte så iallafall :)

Min söta lillebror sa så här igår när han läste artikeln i Expressen "Jaha, det var ju kul så länge det varade". Haha.

Kommentarer

  • Louise säger:

    Ja, det var helt underbart! :D

    2008-09-10 | 19:51:44
    Bloggadress: http://lowice.blogg.se/
  • Emma säger:

    haha, nej vad gullig. Din lillebrorsa alltså ;)



    Vart faktist också lite rädd när jag läste det...

    2008-09-12 | 23:03:49
    Bloggadress: http://moonlightpearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: