llindhlm fashion my way.

Dior på naglarna.

Kategori: Beauty

Haha nu kommer ni antagligen skratta högt men jag bara måste måste få berätta ! :D
Jag var hos farmor hela söndagen (igår) och hjälpte henne med trädgårdsarbete. Gräsklippning och häcktrimmning.
vill någon gissa hur mina naglar såg ut sen :) ? Som skogsmulles fast värre!

Så jag passade på att fixa naglarna medan Farmor lagade mat.
Gissa vad hon plockade fram ur nagellacksskåpet. Ett härligt lack från Christian Dior.
Jag höll på att dö. Jag är en sån tönt. Jag vill vara rik så jag också kan kasta alla 25:- depend flaskor hemma hos mig och handla in Dior lack.
Jag kan inte det och jag vet inte exakt hur många lack man får för ett studiebidrag?
Två kanske?

Iallfall hade min farmor ett dior nagellack som jag fick låna och det kändes väldigt exklusivt och lyxigt!

Kolla in bilden, den är suddig, den är hemsk, man ser knappt vad det är på och det är en MOBILBILD :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: