llindhlm fashion my way.

Stressigt värre.

Kategori: Allmänt.

Nu har jag en sekund över så jag passar på att trycka in ett blogginlägg.
Förlåt att jag varit borta, det är mycket just nu.
Idag hade jag först körlektion. Det uppstod en lustig konversation i bilen:

Fardin (körskoleläraren): och du är sjuk ser jag.
Jag: alltså nej, mest trött..
Fardin: Säkert, bara du inte smittar mig (haha)
Jag: jag sov lite lite i natt bara
Fardin: Du lär inte bli piggare efter de här 80 lektionerna.


Han trodde alltså att jag var sjuk och hängig bara för att jag kom dit osminkad och med mössa på huvudet. Han sa det senare att jag såg jättehängig och trött ut bara för därför.
Så ja. Nu blir det väl inget osminkat kombinerat med mössa. För då ser man ut som en sjukling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: