llindhlm fashion my way.

Linda + tradedoubler är inte en sann historia.

Kategori: Allmänt.

Haha jag har tagit bort all reklam som ni antagligen märkt. Fast det gjorde jag iförsig för ungefär 3 designer sen :P
Iallafall, jag tycker helt enkelt inte att det är värt. Fula ner sin blogg med reklam enbart för att tjäna några ören varje månad.
Fast vem vet. Man ska aldrig säga aldrig. Dyker det upp något bra erbjudande så kanske ;) 

 

Fan vad värdelöst det känns förövrigt. Massa tid över = massa onödiga och KORTA inlägg. Enjoy!

Kommentarer

  • Viktoriae säger:

    Haha men du, sprang du ner för att kolla tidtabellen? Det lät ju underhållande ;)



    Tyvär innehar jag ingen väska än men jag SKA ha Lv väskor. Ska börja spara direkt då jag börjar jobba, fy fasen vilken känsla det kommer att vara då!!:D LÄNGTAR! Har du en lv väska?



    2008-10-08 | 23:12:07
    Bloggadress: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här: