llindhlm fashion my way.

Fredag!

Kategori: Everyday chat

och jag är jätteglad!:D
Körningen imorse gick superbt! Helt underbart! :D
Pluggade massa teori när jag kom tillbaks till bilskolan, flera datatester och pärmarna.
Puss på det :*


Efter det åkte jag och mamma och köpte present till min farmor som fyller år idag, sedan åkte vi upp till henne och fikade och hade det allmänt mysigt.
Mamma åkte sedan och jag stannade kvar : ) Hjälpte farmor att plocka upp lite i vardagsrummet (hon har ju just flyttat)

Snart ska jag äta en kycklingburgare och sedan ska mamma iväg mot Örebro.
Hon ska plocka upp Simon på hemvägen och ikväll ska vi två på bio :D
Nya James Bond! Den är nog superbra, det tror jag. :)

Nu ska jag snart duscha och bestämma vad jag ska ha på mig ikväll. Spännande. Puss! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: