llindhlm fashion my way.

Fan vad jag dör.

Kategori: Allmänt.

Haha orkar inte den här dagen.
Det enda roliga är att MATHILDA FYLLER 18 ÅR. GRATTIS TILL DEN LILLA TJEJEN <3

Psykologiprovet gick helt ok. Började att skriva med papper o penna men då fick jag skrivkramp så jag gick över på att skriva på datorn istället. Det gick bra tror jag. Skulle det inte gå så bra som jag hoppas så får jag kompa på tisdag!:)


Nu eftersom jag glömde min jävla plånbok så ska Simon bjussa på lunch. Det blir 2 för 1 på mcdonalds.
Är det bara jag som drar paralleller mellan donken och fjortisar? Alltså själva orden ;)

Kommentarer

  • Mathilda säger:

    Tack sötis <3



    Jag hatar ordet donken :O När jag började i ettan hade jag aldrig hört det men alla säger tydligen det xD HAHA Ingen fattade varför jag sa McDonalds :P Jag trodde att nördar sa donken men så var det ju tydligen inte xD

    2008-10-17 | 20:26:22
    Bloggadress: http://mathildalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: