llindhlm fashion my way.

Snyggt med "päls"?

Kategori: Fashion and style

Jag har alltid varit och kommer alltid ha något emot riktiga pälsar. Egentligen så tycker jag inte att det är mer fel att gå runt med en päls på sig än tex en skinnjacka... Men jag vet inte. Det är så himla svårt sånt där. Iaf så får jag alltid äckliga rysningar så fort jag kommer i närheten av riktiga pälsar och jag är nog lite för mycket djurvän för att någonsin hänga på mig något dylikt.

Men fukspälsar då? Tycker ni det är snyggt?


Jag tycker egentligen inte det. Kanske att det skulle klä med en sån där krage (längst ner i högra hörnet) Annars får det gärna vara för mig del! :)

Mössa - H&M herr
Väst - GinaTricot
Kofta/Bolero - Forever21
Cardigan - Forever21
Krage - GinaTricot


100% bomull är min grejj det :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: