llindhlm fashion my way.

Min bb = pt...

Kategori: Right from my mind

Just när jag stod och duscha så slog det mig...

Tänk om min balance board inte är någon dum (observera att jag skrev, dum. det var det dummaste) elektronikpryl.
Tänk om jag faktiskt införskaffade mig en personlig tränare den där dagen när jag lite impulsivt plockade åt mig ett wii fit från hyllan och langade fram tusen spänn i kassan.
 
Jag kanske har underskattat den lilla krabaten. Kanske såg den mig igår när jag och mamma moffade kladdkaka och tänkte att den skulle skrämma upp mig.. hmm.



Haha. Sånt här brukar jag faktiskt fundera på. Tänk om vi är slavar under tekniken och vi bara tror att vi bestämmer här.
Maybe baby. Det vore tufft.

Får jag reda på att min bb är en pt så säger jag det direkt.
Billigare pt kan man nog inte hitta (iaf inte så här nära stockholm)

(kanske i norrland där det inte är så många som vill ha personliga tränare..)
observera att jag inte ser ner på norrland. snarare upp..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: