llindhlm fashion my way.

engelskan slutade i katastrof.

Kategori: Beauty

fan engelskan idag alltså.
tråkigaste jag varit med om.
Slutade med att jag som hade så långa naglar satt och "kapade" dem en efter en för hand!
Var så öm i tänderna så jag kunde inte ens bita ! Haha.
Nu fattar jag inte riktigt vad jag tänkte med. Nu har jag korta svarta punkrocker naglar.
Men det var väl ändå dags att låta de stackrarna få bygga sig starka igen! :)


update - en liten klargörelse bara. jag använde INTE tänderna för att kapa klorna. Utan fick lov att pillra för hand. Var ju då som sagt för ÖM i tänderna efter tandställningsbyte. Brukar inte bita annars heller ;P

Kommentarer

  • Tobias säger:

    tack :D

    2008-11-14 | 10:44:55
    Bloggadress: http://grymtroligperson.blogg.se/
  • Tess säger:

    men hörru, långa ska dom ju vara. hur långa var de stackarna innan du satte gaddarna i dem? :)

    2008-11-14 | 13:09:04
  • Viktoriae säger:

    Sv: Lycka till på båda proven, känslan när man klara uppkörningen är obeskrivlig.. UNDERBART! :D



    Det är jobbigt med naglar, hade långa för ett tagsen. Sen får jag dille och börjar "riva av dem", så jag är ingen nagelbitare utan en nagelrivare..:P

    2008-11-14 | 15:24:35
    Bloggadress: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här: