llindhlm fashion my way.

Trälsommar!

Kategori: Everyday chat

Hej, nu är vi hemma från mormor och morfar. Det var jättefint väder först, men sen blev det spöregn. Vi hann iallafall både fika och dansa på fotbollsplan:) 

Okej, angående det förra inlägget då. Jag har en gammalgammal Macintosh Powerbook 180. Från ungefär 94/95. Det är ett jävla värde på den nu eftersom den är så gammal o så. Och nu är det en tjej från England som vill köpa den och hon ger mig $2000! alltså lite mer än 12.000 svenska kronor!! Men! Hon vill att jag ska skicka den till hennes fadderbarn i nigeria. Och jag har fått ett mail från hennes 'bank', där det står att 12.000 är överfört till mitt konto men att jag inte kan se dem eller använda dem förns jag har skickat datorn!! Men jag vet faktiskt inte vad jag tror eller hur fan jag ska göra. Har ont i magen och tänk om det är en bedragerska då? HJÄLP. Vad tycker ni kära läsare ?!


Bilder från mitt 'underbara' midsommarfirande kommer senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: