llindhlm fashion my way.

Städrush.

Kategori: Everyday chat

Simon "väckte" mig i morse ungefär kl halv sju, han själv kunde inte sova. Han hade suttit vid min bärbara tills dess och insåg att det var för ljust i mitt rum och att han var för pigg. Men jag såg till att han kröp ner brevid mig, så masserade jag hans rygg och drog mina fingrar sådär ni vet, hursomhelst tyckte han att det var jätteskönt så han blev väldigt avslappnad och somnade. haha:) Han sover faktiskt fortfarande.

Jag var precis iväg med mamma och handlade socker och ägg blandannat. Jag fyller ju år på torsdag så jag tänkte baka lite!

Nu ska jag nog gå o duscha, sen får vi se. Justja, rubriken. Mamma och Juha städar och packar som galningar, snart är hela vardagsrummet nere i lådor! haha!



Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: