llindhlm fashion my way.

Okej nudå.

Kategori: Outfits

Trevlig dag idag. Vaknade dock tidigt som vanligt (Simon har ringt och väckt mig dom senaste tre dagarna ASTIDIGT). Hade bestämt kläder som jag egentligen ville ha på William skolavslutning men när jag vaknade var det kallt, blött och grått :/ Så det blev ändrade planer.

 
Svart kofta - H&M
Svart linne - H&M
Jeans - Lee
Skor - Park west



Sen efter det har alltså jag och mamma städat och rensat som galningar, inför vår flytt om ca 2 veckor! Vi har fått ihop ungefär 4 proppade soppsäckar! Haha . Vi var iväg och köpte en ny platsback med lock till Williams lego också, men innan så dushcade vi det :D Roligt!



När jag städade hittade jag även två par gamla härliga sommarskor. Dom ser ut så här :)



Jag skriver ännnuu mer sen! Hörs<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: