llindhlm fashion my way.

KLÄNNINGAR :D

Kategori: Fashion and style

Okej hej, är hemma från stockholm och jag har hittat en del grejjer :D Först, har jag likt min vän Tessan drabbats av en total klänningsnojja och jag kan knappt ha på mig annat! Kjolar går väl an, men klänningar är så braaa <3

Det började tyvärr ganska tråkigt med SPÖREGN när vi cyklade till tåget :/ Och inte nog med det så var tåget försenat 15 minuter ;/ Jag frös arslet av mig ungefär! Uuuh. Kolla bilden på kjolen, BLÖÖÖÖT!



Väl framme i stockholm så började vi på Åhlens city, sedan massa affärer därikring, kommer inte ihåg exakt sådär;P men det här hittade jag iaf :D

- Grårutig halterneckklänning 198:- Divided, H&M
- Tre armband, två vita och ett oranget. Kommer inte ihåg va dom kosta, men de var rea på Ur & penn, det blev typ 60 sammanlagt :)
- Portmonä (ÄÄÄÄNTLIGEN, den andra hittade jag aldrig. Sick eller hur) 59:- Accessorize
- Mönstrad tubklänning 399:- Zoul, MQ
- Vit klänning med virkning 399:- Zoul, MQ
- Två badbomber  49:- st från Lush ;)
Hm, ja det var nog de! Här kommer bilderna:)




Ja, sådär då. Tänk nu att alla klänningar är 3567 gånger snyggare PÅ mig! Med lite former och sånt. Men ja de får ni se någon annan dag.
Tack Simon för en underbar dag :D <3

Kommentarer

  • emma säger:

    Visst är klänningar härliga. Synd bara på vädret nu. Va den varma veckan den enda varma vi skulle få eller? :S

    2008-06-17 | 17:33:35
    Bloggadress: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: