llindhlm fashion my way.

Trött.

Kategori: Allmänt.

Jaha, nu har man spelat lite poker, gjort om headern och ätit sallad.



Vad tycker ni om designen nu? Är den förjävligt ful ;D ? haha säg till isåfall! :) Hihi.



Snart ska jag sova, jobbar 10-16 imorgon:) Simon spelar pokerturnering. Om alla undrar vad det är för tjat om poker så är det mitt och Simons "jobb". Vi tjänar våra pengar här! :) Eller ja om ett tag kommer vi säkert kunna casha ut iallafall :D


Idag har jag och Simon varit och gymmat, vi var duktiga. Jag  vaknade kl 9, gick upp och gjorde frukost på sängen till Simon. Sedan skyndade vi oss iväg till gymmet. (innan så lämnade vi in min förbannade mobil på lagning!) Sen var vi duktiga och svettades litegrann, sen cyklade vi till station och åkte buss till Enköping:)
Kl 14 hade jag tid hos barnmorskemottagningen så jag gick dit, sedan åkte vi stadsbuss hem! Haha, det går typ 1 linje i den här stan och den betar av alla stadsdelar:) Så liten är vår söta lilla stad :D


Nu ska jag kika över min kalender och se hur min planering ser ut. Puss hej så länge :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: