llindhlm fashion my way.

Ska det vara så?

Kategori: Allmänt.

När man är så van att somna när man stupar och blogga tills man inte orkar mer känns det väldigt fånat att sova nu, när klockan är 22.43. Det är ju förfan ljust ute och jag är inte ett dugg trött. Men sånt är livet.



En sak som jag gör, allra helst på sommaren är att hetsköpa tidningar. Veckorevyn, Solo, Sofis Mode, Frida, Chic.. Ja you name it. Det är så lätt att bara glida förbi ett tidningsställ o se alla spännande rubriker och inte kunna låta bli att köpa . Jag har handlat tidningar för flera hundra den här månaden! Haha.
Brevid min säng ligger just nu 12 st tidningar! haha. alla är dessutom nya. Iaf inköpta den här månaden.

En sak som jag inte förstår är hur gamla intervjuer i tidningar får vara? Och varför man inte publicerar dem direkt? Tex. idag när jag låg och bläddrade i Solo (som jag köpte igår) så stod det såhär: Exklusiv intervju med James Blunt s. 16. Jag tänkte såklart jihoo och bläddrade fort till sidan 16. Men på sidan fanns ingen exklusiv intervju utan en intervju som gjorden för flera månader sen, närmare bestämt den 23 Mars när James Blunt infann sig på Hovet i Stockholm. Jag var där då och det kändes fan så mer exklusivt än att läsa en 4 månader gammal artikel nu, idag.


Hepp, nu ska jag försöka sova. Och om det inte lyckas vet jag ju vart datorn står. Hej så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: