llindhlm fashion my way.

Man behöver inte veta någonting längre ...

Kategori: Right from my mind

... Göran Hägglund vet allt åt dig. När jag läser den här artikeln i Aftonbladet idag får jag ont i magen, alltså. Hur kan människor, stå rätt upp och ner och ljuga rätt upp i ansiktet? Justja, det är ju en politiker jag talar om.

Jag accepterar folks politiska åsikter fullt ut, jag bryr mig inte ett dugg om någon tycker tycker annorlunda än jag, tvärtom mer. Men när jag stöter på sådana människor som grundar sina meningar och tycken på påhittade saker och saker som tagits ur luften kan jag inte låta bli att bli frustrerad. Jag tycker iallafall att man ska veta något om det man är emot, och för för den delen innan man ger ut sin fulla mening. Man kan inte grunda sina tycken utan att veta något, praktiskt sett.

Den enda anledningen till att Hägglund står och snackar skit är för att han känner pressen, han känner svetten under skjortan och hans plats i riksdagen verkar allt längre bort.



http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2872004.ab

Kommentarer


Kommentera inlägget här: