llindhlm fashion my way.

Here we go.

Kategori: Wellness

Alla dom som känner mig kommer bli förvånade över detta inlägg. För jag är egentligen kass påallt som handlar om mat och bakning och sånt där. Börjar bli liite bättre nu o de måste väl ha o göra med åldern!
Iallafall så lagade jag nyss mat till mig och Simon. Det blev super gott och Simon tyckte att jag var jätteduktig :D

Här kommer receptet i några enkla bildsteg:)


Börja med att steka 500 - 700g kycklingfilé.
När den nästan är klar så skär du den i strimlor och steker sedan en stund till.


Koka 500 g bandspaghetti :)


Ta fram en ugnsform och lägg ett tunt lager spaghetti i botten,
sedan all kyckling.


Ös sedan på resten av pastan och toppa med tomatsåsen.


Garnera med lite riven ost. Bums in i ugnen på 200 grader i ungefär 20 minuter.

Tomatsåsen som man ska använda till det här är den här:

(Receptet står dessutom på etiketten på baksidan)



FÄRDIGT!! :D JÄTTEMUMSANS :D

(alla bilder är mina egen fotade så låt dom helst stanna här, tack)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åh vad gott det ser ut gumman :D

    2008-07-27 | 23:43:22

Kommentera inlägget här: