llindhlm fashion my way.

Hemmaa!

Kategori: Allmänt.

Nu är vi hemma, det gick sådär att gymma för mig. Jag var värsta konstig, yr och kändes som om jag skulle svimma ;P så jag tog det ganska lugnt ;D Iallafall, när jag var i omklädningsrummet hände det mkt roligt :P Först var det en mamma med tre barn (tjejer som kanske var 9,7 & 5 år.) När jag kom in dit och låste upp mitt skåp sa den ena: "Åååh kolla den där tjejens hår", o pekade på mig. "Vilket fiint" Sa den andra tjejen. Jag sa tack och gick o duscha. När jag kom tillbaka och började klä på mig fick jag en annan sak uppmärksammad och det var mina "stora tuttar". HAHA. Herregud, dom kommenterade verkligen allt på min kropp och jag var ju såå braa och så fiiin.

Sen hände en annan sak, det kom en lite större (om man får säga så) tjej och parkerade brevid mig. Hon kollade på mig och sa gymmar du på nautilus? Jag svarade jaa, och hon undrade då hur jag tränade för att komma i så bra form. Eeeh bra form tänkte jag o skrattade. Jag svarade inte utan undrade bara om hon skojjade. helt sepe eller hur :P

Efter gymmet åkte jag och Simon och åt på Spicy hot. Eftersom vi har varit tillsammans i 1½ år idag =)<33

Nu ska vi gosa och kolla på film =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: