llindhlm fashion my way.

Godmorgon.

Kategori: Allmänt.

Nu sitter jag här i Simons säng, vi somnade ungefär kl 06 imorse, så jag fattar inte att jag redan är vaken. Simon sover iallafall. Han är smart han.

Mamma och co är i Västerås nu, så jag åker nog med dom hem senare i eftermiddag. Har så himla mycket packning och har kommit på att jag måste börja plugga :( Hur kämpigt tror ni inte att det är att inse. Måste börja plugga på sommarlovet.

Det värsta jag vet är när man vaknar och är helt randig och knölig över hela huden efter lakanet. När det inte har legat still utan har korvat sig och man själv ser ut som en korv också.


Min mobil låser sig fortfarande. Det är sjukt. Jag orkar inte. Jag måste gå med den till 3 så snart som möjligt. Tillexempel nyss. Det stod att klockan var 09.21 och det gick inte att låsa upp knapplåset. Så det var bara ta ut batteriet och hej, plötsligt var kl 12.21.. :P it sucks.

Snart ska jag nog gå och duscha. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: