llindhlm fashion my way.

det är skillnad på silver och silver ..

Kategori: Allmänt.

Haha alltså. Jag kom just o tänka på när jag for till guldfynd för att inhandla ett S att hänga runt halsen. Jag gick fram till disken och frågade har ni några silver bokstäver? Hon sa att neej, det fanns bara i guld och dom kostade 598:- styck. Jaja, tänkte jag. Jag ville ju ha ett enkelt i silver. Eller, silvrigt liksom. När jag gick därifrån såg jag ett ställ med silvriga och strassprydda bokstäver hängde brevid kassan. Nämen, tänkte jag och köpte genast ett S för endast 79:-
Tjejen i kassan mumlade: jag trodde du menade siilver bokstäver. Och det gjorde jag ju. Egentligen. Men jag brydde mig ju inte om det var materialet silver eller färgen silver.. :P

tänka sig :)

Kommentarer

  • Tessan säger:

    sv: haha ja kiwi är gottans! jag blev jättesugen på det nu ;D<3

    2008-07-26 | 17:00:14
    Bloggadress: http://fashionway.blogg.se/

Kommentera inlägget här: