llindhlm fashion my way.

Oj oj oj.

Kategori: Everyday chat

Denna dag alltså.
Herregud.

Usch, började med att jag kvaddade en bil. Jag var i chock och sa till Juha att han skulle komma och polera. Men det gick ju inte för hela högra bakhalvan var kvaddad. Så jaa... Pratade med Lasse så det vara bara skicka bilen till lack. Helvete så det kan gå. Råkade skrapa i mot en vägg. Iallafall. Chocken la sig under dagen och sen har det varit ganska roligt : )

Snoret kom tillbaka nyss, man blir fan aldrig frisk om man en gång blivit förkyld.

Nu ska jag städa mitt rum. Jag har inga rena kläder kvar typ. Alla jeans och tjocktröjjor ligger här i högar. Slut på varma praktikkläder alltså! Buhu!

Kommentarer

  • SEX AND THE CITTY säger:

    Svar: Tack! Om sanningen ska fram så har det med jeansgylfen att göra. Den åker ner hela tiden så jag har börjat bära tubtopp över de jeansen jag har som är så. Sen upptäckte jag att det är en extremt bra "midjeframhävare" ;D

    2008-12-10 | 21:45:54
    Bloggadress: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här: