llindhlm fashion my way.

got2b smoothing lotion.

Kategori: Beauty


Hejhej.
Nu är jag hemma igen.
William skulle träna så vi åkte in till stan vid 18. Sedan åkte jag ut till Anna & Daniel.
Dom hade precis gjort hemlagad pizza som vi åt :)

Jag, Anna, Moa och Matilda spelade lite spel sedan åkte jag in till stan efter 20 igen :)
Handlade lite på Ica, bland annat en smoothing lotion från schwarzkopf. :) Den är nog bra.
Mitt hår börjar bli så sliter och frissigt så vi får väl se hur det blir :)

Snart ska jag hoppa in o duscha sedan läsa lite mer i min nya VR.

Så här ser förresten min julklapps-lista ut än så länge:
♥ Simon - ej klar
♥ William - ej klar
Tindra - klar!
Matilda - klar!
Moa - klar!
♥ Mamma - klar!
♥ Juha - ej klar
♥ Jasmine - ej klar
Mormor o morfar - planerad

Kommentarer


Kommentera inlägget här: