llindhlm fashion my way.

Skolaaa.

Kategori: Allmänt.

Haha, vill ni höra något "askul" ?
HAHA jag dör nästan när jag tänker på det. det är helt jävla sjukt, lyssna nu.
Under hela sommaren har ju min laptop varit helt paj, skärmen har ju inte fungerat alls. Men nu när jag lämnade in den på service i tisdags så hittade dom inget fel för då funkade den asbra.

Så jag fick tillbaka den. Nu sitter jag här vid den och vad tror ni det första som händer är? Det är att skärmen låser sig direkt och blir helt lila. Så jag tar kort fort som fan och sedan springer jag och hämtar Matt, vår IT-administratör.

alla i klassrummet sitter och kollar på när den låser sig och blir mer och mer lila.

MEN NI KAN ALDRIG GISS VAD SOM HÄNDER NÄR MATT KOMMER IN I RUMMET. Jooo fan den fungerar. och så fort han går så blir det så igen. HAHAH Fyfaaaan alltså.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: