llindhlm fashion my way.

Sko dig rätt.

Kategori: Fashion and style

Vagabond kan sin sak, utan tvekan.


Hur rätt som helst i sommar, till ett par tjockare strumpbyxor, helst grå.
I skolan, på jobbet och på dansgolvet!
Belize, 500 kr.


Dom här passar också till allt, men jag ser dom framför mig med en elegant pennkjol, proper skjorta och kollegeblock i högsta hugg. Hej bra betyg!
Diez, 950 kr.


Här kommer avbrytaren till outfiten med mörka stuprörsjeans.
Ett par ljusare pumps. Love them.
Digi, 600 kr.


Jag är dessvärre redan närmare 1,80 och drar mig för att gå i höga klackar, trots att det är något jag verkligen vill!
Därför kan dom här 3 (också från Vagabond) bli något lite mer för mig.. Men ni ska veta att jag övar för att sticka ut och strutta runt i mina höga klackar.


Piura, 1200 kr                         Piura, 650 kr.                          Esteros, 500 kr

Klicka på bilderna för att få se dessa 3 skor större:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: