llindhlm fashion my way.

Mumien.

Kategori: Allmänt.

Uh, jag känner mig som en mumie. Jag kan byta ut mumien som börjar gå på bio snart mot mig själv. Inatt har jag sovit ganska oroligt.

det började med ett oroväckande smsande med min bästis, David. Efter det ett telefonsamtal med David som varade i 55 minuter och 55 sekunder! Det var så himla tufft så det fick lov att nämnas tycker jag! :)



Jag mår fortfarande pyton, har nog inte feber längre men ont i magen som ett as och ont i halsen. Dessutom börjar jag känna av ordentlig nervositet inför måndag. Då har jag min första körlektion!!

Men om allt går enligt planerna har jag mitt körkort i slutet av Oktober. Hur grymt vore inte det? : )



Nu måste jag bara slänga in en till "vem fixar stilen bäst". Så kolla in den :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: