llindhlm fashion my way.

Ladda inför hösten:)

Kategori: Allmänt.

Jag är jättetaggad inför att börja  skolan igen. Det här året ska jag minsann visa vem som är bäst. Jag ska inte deppa över förra året. Okej, jag blev sjuk. Jag hamnade i världens svacka, men jag är nästan på toppen igen. Nu blir det som vanligt igen.

Jag har redan införskaffat mig en jättefin kalender, där jag planerar allt som händer och sånt. Gör även upp mina studiemål. Det kan inte bli bättre.
Pennor är ett måste. Färgglada och härliga. :D
En mapp är ett måste också, man kan ju inte komma hem med alldeles knöliga papper.

Det enda sorgliga till hösten är att min laptop måste in på lagning innan skolan drar igång på riktigt. Skärmen och högtalarna är sönder :( Stackars Dellsi. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: