llindhlm fashion my way.

Jag svär, gör du?

Kategori: Right from my mind

Jag blir så himla less på allt tjat hit och dit om att man inte ska svära. Vem bestämmer det?
Jag blir dessutom så himla less på alla debatter hit och dit och vissa bloggare som går ut och säger att tjejer inte får svära, men killar får det eller?

Nej, fy tusan. Jag svär, inte för att det är roligt eller för att vara ball. Men för att det bara blir så när jag gör illa mig, blir arg, ledsen och faktiskt glad. Har ingen sagt: Men faan va roligt, helvete vad skoj! Man kan väl egentligen säga att jag svär hela tiden, men vem bryr sig? Det är inte precis så att jag är ensam i landet med att svära. Så länge svärandet inte blir för mycket i en människas språk så ser jag inget problem med det.
Okej om någon inte kan säga en mening utan att blanda in en svordom mellan varje ord.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: