llindhlm fashion my way.

Jag och Bodil, aha!

Kategori: Allmänt.

En av mina bästa vänner är min kära klasskamrat David Bolin.
Idag hade vi ett långt och mycket givande telefonsamtal. Det var länge sen jag pratade med honom, det har varit så stressigt nu på senaste tiden så det har knappt blivit av. Iallafall så bara sprang minuterna iväg och snart hade vårt samtal varat över en timme, men det är det härliga. Vi bara tjattrar på. Inget stoppar oss. Under tiden så utförde jag lite yoga, men balansen blev inte den bästa då att prata i telefon, skratta och försöka hålla balansen är någon bra kombination.

Iallafall så har jag saknat Bodil, vi bestämde oss för att ses snart, han skulle försöka komma ut hit och se mitt nya place, och jag måste hem till honom innan skolan börjar! :D Nu vet ni lite om Bodil och mig :)


(Jag och Bodil på min 18-årsdag. Mina läppar är blåa av godis;P)

Anledningen till att jag kallar honom för Bodil vet jag inte riktigt faktiskt:) Det är bara så! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: