llindhlm fashion my way.

HÖSTMODET ÄR HÄÄÄR!

Kategori: Fashion and style

1 Augusti, 22.09

Gissa vad jag nyss gjorde?! Just det, jag var på Ica och hämtade mitt paket från H&M :D Dom sa att det skulle komma i början av augusti när jag beställde det, och jaa. Den första augusti är inte illa.

Nu längtar jag bara som attan till skolan börjar, för det är inte förens då som den riktiga hösten börjar. Jag kommer alltid, alltid, alltid älska hösten. Det är den årstiden som oftast stämmer bäst överens med mig. Med färgerna, vädersskiftningarna, modet och ja allt!

Sommaren är ju min favoritårstid, eller har alltid varit hitills. Men undra om inte hösten snart går om. Det enda jag egentligen gillar med sommaren är värmen, solen och att kunna bada vart man vill. Och att det är ljust istortsett dygnet runt. Och att det är säsong för grillning, gokart och allt annat sånt där somrigt.

Nej, nu längtar i alla fall jag till hösten och den här hösten kommer bli något extra jag ska nämligen:

•-          Träna som aldrig förr

•-          Klä mig snyggare än förr

•-          Plugga järnet och planera som aldrig förr

Hörs att det kommer bli skillnad från förr va ;) Hihi. Nej men. Nu ska jag lira wii fit. Och ja. Jag är så ledsen på Telia som glömt bort mig och mitt adsl så här sitter jag och bloggar i ett word-dokument. Kan ju liksom inte släppa det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: