llindhlm fashion my way.

Hejsan bloggen.

Kategori: Allmänt.

Förlåt för hemsk uppdatering med det har inte gått någon nöd på er, eller hur? Om det ens är någon som läser min blogg sådär speciellt;P haha!

Min dag:
Vaknade tidigt, åkte med Juha och William in till stan vid 8.30. Cyklade ner mot själva "centrum" från Williams skola och var på körskolan ungefär 5 över nio ;D Halv tio hade jag körlektion:) Det är jätteroligt:) Idag var det start i backe! :)

Efter körlektionen gick jag till hm och köpte min lila kofta som jag hängde undan i måndags. Sedan cyklade jag till Enköpings gymnasium (Westerlundska) och hämtade ett busskort. (Det känns gaaanska bondigt att behöva två rackarns busskort för att komma hem!) Träffade Jennifer där och följde med henne till lite lärare o sådär som hon skulle prata med. Sedan var Linneas lektion slut så jag följde med henne och åt. Sedan så träffade vi Clara och Maria lite snabbbt.

Sedan cyklade jag genom hela stan igen och mötte mamma på mcdonalds. Jag åt en glass ;P haha! Sedan tog vi vagnen och gick en promenad till Nallens mm. Sedan kl 14.30 skulle jag träffa Annika!

hooh, nu är jag hemma och till kvällsmat åt jag det här smarriga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: