llindhlm fashion my way.

Det ska vara svartvitt!!

Kategori: Allmänt.

Under hela mitt liv har jag haft flera husdjur. Djur är det bästa jag vet. Världens största djurvän, det är nog jag.
De husdjur som jag har haft är två stycken karelska björnhundar (de var som bröder till mig), två stycken ökenråttor, två stycken katter. Katterna lever än idag:)

Det lustiga med fyra av mina sex husdjur är att alla fyra var svartvita med precis lika täckning! Anledningen till att vi ens skaffade katterna var att de matchade våra hundar så bra :) Och här har vi de svarvita lurvmonstren:)<3



Mina hundar hette Riku och Felix och var mina absolut bästa vänner. För er som aldrig haft en hund eller ett husdjur som stått er så nära tycker antagligen att det låter otroligt fjantigt, men sådan kärlek måste upplevas!



Här har vi Rut och Gurra! :) Ser ni hur lika hundarna och katterna är :) ? Den enda skillnaden är att Riku, Felix och Gurra har vita svanstippar, Rut däremot har det inte :/ Men nu ser ni. Aldrig ska jag ha ett husdjur som inte är svartvitt ;) !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: