llindhlm fashion my way.

30 min left.

Kategori: Allmänt.

Jag har bestämt att jag SKA gå o lägga mig prick kl 21! Det börjar dock se lite kritiskt ut.

Det här ska jag göra på 28 minuter:
- göra mitt dagliga body test på wii fit
- duscha
- blogga (a)
- packa skolväskan
- bestämma kläder (annars kan jag glömma skolbussen imorronbitti....)
- röja lite i mitt rum.




Okej, så här har min dag varit. Började med att vakna jättetidigt (se tidigare inlägg). Åkte in till stan med mamma och Tindra typ vid halv 11. Fick lunch ute hos mormor, direkt efter mormor o morfar blev det en tur till farmor! Länge sen man var där nu, får lika dåligt samvete varje gång. Ska börja gå dit oftare.

Efter farmor så blev det körlektion kl. 13.40. GICK SÅ FUCKAT BRA!
Min körlärare Hans bara malde på med beröm och tillslut sa han: "Nej, nu får det räcka, annars blir du väl för mallig."
Haha, är så himla glad att jag får köra med Hans. Det är som att köra, men ja. Typ mamma? Eller en kompis?
Han är jätterolig och skrattar massa, berömmer bra när man gör rätt och är inte rädd för att säga till om man råkar glömma något :P

Iallafall, dagens lektion. Skulle öva start i backe. (med handbroms, fotbroms, uppfångning och med 2an nerförs)
Och gissa vad :D Jag var så förjävligt grym så jag klarade alla 4 övningarna. Han kunde inte sluta förundras, han sa att hans snitt på elever vad gällande lutning var en sisådär 5 lektioner, minst  för att dom skulle lära sig. Men nejdå, här räcker det men en! Nästa gång blir det fickparkering och backa runt gathörn.

Efter körlektionen så skyndade mamma och jag iväg och pantade. Jag älskar att panta. Nej, det kanske inte är speciellt roligt. Men vilken insats man gör för miljön oallt. Jag tycker att det är ett självklart val att panta sina burkar o flaskor. Ingen tvekan.

Sedan blev det dags för klippning, hade ju inte bestämt mig innan, men det blev bra! Ni får se bild imorgon för nu har jag så bråttom ju! :) Det blev iaf lugg, och snelugg! HAHA! Så om jag lessnar på min korta lugg kan jag borsta in den i min snelugg, o vips. BORTA.

En promenad ner på stan efter klippningen, efterregistrerade ett köp på h&m så jag fick min bonus. Köpte en ny eyeliner, en klädrulle och en ansiktsmask också.
På lindex handlade jag också upp mitt tillgodokvitto;P Det blev ett par svarta heltäckande strumpbyxor, spetsstrumpbyxor, ett par strumpor, ett par ASSÖTA steps och två smala bälten. Chockrosa och illorange. Det ska bli mina outfit-brytare i höst. Dessutom har jag matchande nagellack till båda.
Kanske inviger något utav de imorgon till min svarta skjortklänning. Vi får se :)


Ni får se bilder och recensioner på mina ny shoppade saker imorgon, för nu ska ja köra wii fit sedan duscha! :)
PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: